25 Nisan 2012 Çarşamba

      Buğünde dünün devamı ğibi dışarda ğeçti....Bitmek bilmeyen kışın ardından,havalar ğüzelleşince yaparım diye ertelediğim bütün işler,alışverişler beni bekliyorlar...Şimdiyse hanği birine yetişeceğimi bilemez durumdayım hemde yanımda 7 aylık bir bebekle:)))Malum taşınırken eksik kalan,Erva doğunca bakarım dedğim şeyleri halletme zamanındayım şu ana arkadaşlar...yani kendim için ğezmiyoruum BERRİNciğim arkadaşıım:)))Geçen ay, eksik kalan halılarımın bir kısmını aldım.Eğer halı almayı düşünen arkadaşlar varsa Avcılar E5 ALLMODE uğramadan ğeçmeyin derim...El halılarında %50 indirimli reyonları var ve çok kaliteli halıları, uyğun fiyata hemde 10 taaksitle alma şansınız var...Ğiderseniz mutlaka Abdullah beyi bulun derim,en iyi o yardımcı olabilir size...
     www.allmode.com.tr/
    Evvelki haftaki diğer bir durağımsa Yenibosna STARCİTY  www.starcity.com.tr/ alışveriş merkeziydi...Ğiyim mağazalarında kayda değer birşey bulamadım ama MUDO CİTY indirimde dibe vurmuş durumda,özellikle banyo için sıvı sabunluk vs...çeşit çok...şu an fiyatları dörtte bir nerdeyse...2 ayrı banyoya 2 ayrı takım,toplamda 8 parça aksesuara sadece 60tl verdim taksitte yapıyolar....
     Buğünse Flayinnwww.flyinn.com.tr de alt katta tevafuk çıkarken ğördüğüm GÜLER Saat ve Takıda ise,saat ve pırlantalarda %30 indirim var.Ama %30dan fazla indirim yaptılar bana sağolsunlar.Çok yardımcı oldular,hiçbeni üzmeden, istediğim fiyata istediğim saati almama yardımcı oldular...Çok kolay bir alışveriş oldu,aldım ve çıktım10dk sürdü sadece:)))
       Herkese keyifli alışverişleeeeer:)))))))))

Hiç yorum yok: