24 Nisan 2012 Salı

Doğum ğünümü unutmayıp arayan,mesajla kutlayan bütün herkeze çooook Teşekkür ediyorum...
En baştada anneciğime;bana çok ğüzel we mutlu bir çocukluk yaşattğı,beni en ğüzel şekilde eğitmeye çaştığı için,asla ŞIMARIK yetiştirmediği için,insanların kusurlarını ğörmemezlikten ğörebilmeyi öğrettiği için,HAKLI olsamda ÖZÜR DİLEYEBİLMEYİ öğrettiği için,zorlandığım işlerde SAĞLIKLI olduğum için ŞÜKRETMEYİ öğrettiği için,bana dinimi we ğereklerini öğretip sevdirdiği için,Yapamam diye bir şey yok,Yeterki iste herşeyi yapabilirsini bana aşıladığı için,Herzaman olaylar karşısında kendimi önce karşındakinin yerine koyup düşünebilmeyi öğrettiği için,beni asla ama asla BENCİL düşünen bir çocuk olarak yetiştirmediği için ve sayamadığım daha birçok şey için....ÇOOOOK AMA ÇOOOK TEŞEKKÜR EDİYORUM....
Tabiki babacığımada....inşallah bende kızlarımı onların beni yetştirdiği ğibi doğru bir şekilde yetiştirebilirim....Bildiklerimi onlara doğru bir şekilde aktarabilirim...Allah ikinizdende RAZI OLSUN İ.NŞALLAH...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bacım maaşalah annen de baban da cok mubarekler bu arada berra kac numara gıyıyor maaşallah :)))))

Unknown dedi ki...

saol arkadaşııım,berracım 32 numara ğiyor ama yanlış açı kurbanı olmuş palet ğibi çıkmış ayakları.....çok ğüldüm nerdende ğördüün ayool....