5 Haziran 2012 Salı

   
   Senelerdir Manğo dan alış veriş yaparım iyi kötü her seferinde numaramı alırlar,indirimde arayalım diye ama aramazlar...Bu senede burda Toriumdakinden numaramı aldılar ğülümseyerek yazdırdım...Nasılsa aramıycaksınız ama neyseee dedim....Dedeiim ama çook pişman oldun dün öğlen msj ğeldi yarın indirim başlıyo diye...Hatice Ervayı da alıp,uyuması içinde boool bool dua edip çıktık yola...Ama benim anne düşmanı kızım sağolsun hiçbirsey baktırmadığı için ğözüme kestirdiklerimi can havliyle topladım...Buğünde bir ara ğidip aldım ğetirdim ama çok kopuk parçalar almışım,kombinlemekde zorlanacaklarım ğeri iade olucak:((Biliyosunuz artık fişinizle birlikte10 yada 15 ğün(mağazadan mağazaya değişiyo süre)içinde ğeri iade alıyorlar...kartl,hatta taksitle almış olsanız bile....
          Ğidemeyenler üzülmesin çok bişey kaçırmadılar malum %50 ye varan indirimdi,we ben o varabilen ürünleri ĞÖREMEDİM...Asıl net %50yi bekleyin derim...Haberim olursa burdan hepinizi aydınlatıcam arkadaşlar...:)
            Buarada çocuklu olan arkadaşları H&M mutlaka uğrayın derim 3tlye bile tişört wardı...hani denizde bahçede ğiymeye!!!!süper kaçmaz fiyatlar ve modeller var...WAİKİKİden bile ucuz....Haice Erva ya yine bir torba dolusu,ama pahada hafif tutan kıyafetler aldık....acımadan ğiydirebileceğim şeyler hepsi...
             Yine çocuklar Gap bakmadan ğeçmeyin,indirimde 7.90 9.90dan başlayan fiyatlarala indirim reyonunda t_shirt tayt bulabilirsiniz....
 


                    Herkeze iyi ALIŞVERİŞLER....

Hiç yorum yok: