9 Mart 2012 Cuma

Büş ün Dünyasına hoşğeldiniizz:))

        Bloğları takip ederken sadece bir takipçiyken,ewde ğeçirdiğim zamanlar hazır HATİCE ERVAM yüzünden çoğalmışken,benim niye bir bloğum yok diye düşünmeye başladım...baktımki facede ellini sallasan bir bloğcu arkadaş waar:))eh bende dalim dedim tam ortalarına...Bizimde iyi kötü yazcak bir şeylerimiz war dimi kendimize ğöre:)
        İlk olarakda 8 mart DÜNYA KADINLAR ĞÜNÜ nedeniyle büyük bir coşkuyla Torium a ğitmemle başalayayım mesela...Nasıl bir umutla başlamaıştı yolculuğumuz,kadınlar ğünüydüya heryerde indirim olacaktı yaaa...Ama malesef tam bir hayal kırıklığıydı...Ğörebildiğim tek indirim MİĞROSta kozmetikte oda belirli ürünlerde %30 indirimdi...hani %50 indirim,hani 3 al 2 öde???hadi indirimide ğeçtim bu nasıl bir belediyee??Fatihte son 3 senedir Belediye başkanımız Mustafa Demir Fatihe çıkıp BAYANLARA KIRMIZI ĞÜL dağıtırdı:((aaah ahhh...indirim üstü ğülle dönerdim evime....

          Kendime birşey bulup alamasamda ğün Berraya yaradı...BENETTONda tam sezon sonu net %70 indirim dewam ediyo..Şaka ğibi utanmasalar bedava vericekler...Benotton taşlı baskılı uzun kollu bodyler 8.90,diğer cici t-shirtlerse 11.90 ile14.90, ve 17.90 arası değişiyo...bu arada sezon başından beri Berraya isteyipte acaba ğiydirebilir miyim (çok kısa oldukları için)almadığım şortlarında alayı sadece 20.90 tl,kot pantolonlar ise 23.90dan başlıyo...daha neleeer,neleeer...kesinlikle ğidilip bakılmalı..ayrıca 23.90 tlyede elbiseler war...yarın bir boşluk bulursam resimleride ekliycem....şimdilik bu kadar...:))

Hiç yorum yok: