1 Eylül 2013 Pazar

       Eveeeet!Alışveriş postu yazmııyciim yazmiyycim deerken yine kendimi indirim postu yazarken buldum...Alışveriş olayından soguduğum doğrudur,ama mevzu bahis birinci dereceden akrabanın düğünü olunca hazırlanmak lazım meeecbuuur:)İşte o yüzden kısa kısa gözüme çarpanlar.
       Hotiçde istediğim gibi bişey bulamasamda fiyatlar iyiydi....
     
  


Sonraaa meşhuuur MUDO indirimi tabi.Kendime kullanışlı bir tunik gömlek alıp çıkıverdim hemen;)












Defacto

Defactoya hiç girmem aslında ama bişey çekti beni ogün,şöyle bir göz attım fena deilmiş ürünler 9.90 a penye taytlar,şortlar,thsırtler,kapriler,eşofman(yada eşortman :)altları mevcuut..Haa birde ev giyim reyonundaki cupcakeli şortlu pijimalar beni benden aldıı,ama bedenleri kalmamıştı:(olurda belki siz bulursunuz bedeninizi...



ZIPPY


    ZIPPY diye bir çocuk mağazası vardır bilenler bilir,öyle malsef her avm de şubesi olan mağazalar zincirinden deil.Aslında bir bakımada iyi oluyo forma gibi bütün bebelerin üstünde görmüyoruz aynı şeyleri.Ürünleride kaliteli oldukça..İşte şu anda dip indirimdeler ve indirimli ürünlerde 3 al 2 öde kampanyası var.Benim kızlara tanesi 6.99 dan penye thsırtler aldım bir taneside bedava geldi.15 tlye kapşonlu penye montlar,eşofman altları vs...neleer vaar neleeer...




 
ZIPPYZippy Kidstore ,ilk mağazasının kapılarını sizlere, Mart 2004 senesinde Portekizi’de Gaia alısveriş merkezinde açtı ve şu anda dunyada 89’dan fazla mağazasıyla hızla büyümeye ve ulaşabileceğiniz her noktada bulunmaya devam ediyor.
Çocuklar için giysi ve aksesuar konsept mağazacılığı ile çocuklarınızın doğduğu ilk günden 14 yaşa kadar birçok ihtiyacını sağlayabileceği, kalite, güven, uygun fiyat ve çocuk sağlığını ilke edinmiş yapımız, koleksiyonlarımızda en canlı renkleri kullanarak kaliteli ve hesaplı bir alışveriş imkanı sunuyoruz.
Mağazalarımız kız, erkek ve bebek bölümlerinin yanı sıra tüm bakım ve araç-gereç ürünlerini de bulabileceğiniz düzenli ve kolaylıkla alışveriş yapabilmenizi sağlayan bir yerleşime sahiptir.
Mağazalarımızda özellikle geniş ve özgür ortamlar yaratmak ve çocuklar ile birlikte ailelerin rahatlıkla ve eğlenerek alışveriş yapabilmeleri için yarattık. Yer döşememizden kullanılan aparatlara kadar her şey çocuk güvenliği düşünülerek yerleştirildi. Tüm anne-babalar mağazalarımızda vakitlerini güvenle ve en keyifli halde geçirerek harcıyorlar!






Burdanda iyiksever,samimi komşularımın tatlı mı tatlı kızları için hediye bakmam gerektiğini hatırlayıp US.POLO da buldum kendimi.Nasılsa heryer indirim,heryer bizim deyip.Girdim ve 10 dk içinde hediyelerimi alıp çıktım:))KEYİFLİYDİ gerçekten...Ne demişleer bebelerle alışverişin kısa olanı makbulduur:)))




Sonrasında ise tam çıkarkenee HERRY nin önünden geçme gafletinde bulundum.Torium daki HERRY OUTLET olmuş arkadaşlaar!!!Kapının girişindeki gömlekler 9.90 yazısı dikkatimi çekmeseydi iyiydi:))İşte bir iki gölek,15 tlye şık spor bir bluz,19.90 a elbise tunik,9,90 a herry nin o bayıldığım triko hırkasından(kısa)aldım ve çıktım 15,20 dk sürdü..Pantolonlar 14,27 tl arası,abiyeler 19.90,etekler 19.90 vs...yani ucuuuz muu ucuuzdu...











 Marks and Spencerda da küçük kızıma uygun tatlı bir elbise buldum 50 tl ye .Tam düğünde giymeliik...ama almadım salaklık edip,yarın koştura koştura gidip alıcam....Sizinde yakın zamandaki bir düğüne hazırlamanız gerekn bir bebeniz varsa bi uğrayın derim...





             Son olarakda bugün DEICMANN daki güzel fiyatları duyurmak isterim..Düğündeki kıyafetimin altına giyeceğim ayakkabım hazırdı aslında,ama 25 tlye inmiş gri pullu gece ayakkabılarını görünce dayanamadım aldım...Yedek mahiyetinde arabada bulundurmak üzere(bkz.yaşanmış acı tecrübe.2 sene önce abimin düğününde küççük kızıma hamileyken ayakkabımın topuğu çimlerde nedenini anlamadığım bir şekilde sallanmaya başladı,kabus gibiydi kabuus!işte o an anladım ki,bir bayaan düğüne yedek ayakkabısız gitmemeliii:))Ayrıca okul ayakkabısına çok para harcamak istemiyorsanız,benim kızımda olduğu gibi çocuğunuzun ayakları ışık hızıyla büyüyorsaaaa bu mağaza işinizi görür..Geçen senede burdan almıştım kızıma ayakkabı gayette memnun kaldım.34.90 a güzel bir siyah okul ayakkabısı buldum.aklımda duruyo bu hafta içi netleştirip başka ilgimi çeken birşey bulamazsam aldııım gitti benim için ;)

 





                                                     mizu








        İnternetten alışveriş olayını; sadece kozmetik,parfüm ve ayakkabı görünce gerçekleştiren biri olaraktan MİZU daki LANCOME indiriminide haber vermeden geçemiyciim...LANCOME rimellerini denemek için kaçırılmıycak bir fırsat kızlaar!Şu an 72 tl yerine 54 tl ve üye olana anında 20tl likde indirim çeki veriyolar,çok ama çook ucuza geliyo.Güvenilir bir site daha önce alışveriş yapmayanlar olup,aklında soru işareti olanlar varsa...Kargo bedava ve 1 ila 3 gün içerisinde ürün elinizde(genelde ertesi gün gönderiyolar)Birde CK.EUPHORIA da şuan een ama eeen ucuz fiyatta.100mllik boyu 99 tl....;)


                         
                  Calvin Klein Euphoria EDP
 


                      Şimdilik benden bu kadaaarr!!!herkeze iyi alışverişleer!!!!











    

Hiç yorum yok: